Adolescenţii într-o societate în schimbare - Margareta Dincă

Margareta Dincă

Margareta Dincă este, în prezent, prof. univ. dr. în cadrul Facultății de Psihologie - Universitatea Titu Maiorescu. Această carte este rezultatul şi continuarea studiului trans-cultural în care se analizează evoluţiile culturale a 41 de comunităţi, incluzând şi România, prin prisma unui concept psihologic relativ nou, şi anume acela de axiomă socială.

Mai multe detalii

0743P

Nou

19,65 lei cu TVA

-15%

23,12 lei cu TVA

Axiomele sociale (printre care cinismul social şi dinamica externă) sunt valori universal acceptate, care permit înţelegerea modului în care constructele cognitive sunt determinate de condiţiile culturale. România se situează, referitor la cinismul social, in poziţia 10, ceea ce semnifică din punct de vedere psihologic-individual credinţa că această lume are finalităţi malefice. Iar din punctul de vedere al dinamicii externe, se plasează în pozitia 16, ceea ce implică o luptă simplistă, orientată spre exterior, cu forţele mediului înconjurător, apelând la credinţe de tipul: controlul destinului şi forţe supranaturale. Cunoscând aceste concluzii, întrebarea pe care autoarea şi-a pus-o şi la care a încercat să răspundă a fost: dacă populaţia adultă este caracterizată prin aceste trăsături astfel modulate, atunci adolescenţii unde se situează?

AutorMargareta Dincă
Anul publicării2004
Format145 x 200 mm
Nr. pagini124
ColecțiaStudii şi eseuri. Psihologie
ISBN973-596-201-2
eBook1339
ID Hard Cover1339
GenPsihologie
SubgenPsihanaliza
LimbaRomana
Tip formatFizic
Subiect principalPsihologia dezvoltarii
CategorieStiinte umaniste

Scrieţi o recenzie

Adolescenţii într-o societate în schimbare - Margareta Dincă

Adolescenţii într-o societate în schimbare - Margareta Dincă

Margareta Dincă este, în prezent, prof. univ. dr. în cadrul Facultății de Psihologie - Universitatea Titu Maiorescu. Această carte este rezultatul şi continuarea studiului trans-cultural în care se analizează evoluţiile culturale a 41 de comunităţi, incluzând şi România, prin prisma unui concept psihologic relativ nou, şi anume acela de axiomă socială.

Scrieţi o recenzie

9 alte produse din aceeași categorie

Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și: