Focus - grupul în investigaţia socială. Metode de cercetare calitativă

Alfred Bulai

Focus-grupul reprezintă una dintre cele mai importante metode de investigaţie în cercetarea din domenii precum: analiză mass-media, marketing, analiza instituţională, analiza reţelelor de comunicare, relaţii publice şi publicitate, în studiile de promovare, precum şi în analiza politică, în sociologia electorală, în studiile comunitare.

Mai multe detalii

0879P

Nou

18,00 lei cu TVA

Lucrarea este utilă specialiştilor din domeniu, dar, în egală măsură, şi tuturor acelora care lucrează cu informaţie socială şi care doresc să cunoască modul în care pot fi produse şi analizate datele sociale de tip calitativ.

AutorAlfred Bulai
Anul publicării2000
Format145 x 200 mm
Nr. pagini120
ColecțiaȘtiințe sociale
ISBN973-8064-14-7
eBook1579
ID Hard Cover1579

Nu sunt opinii ale clienților în acest moment.

Scrieţi o recenzie

Focus - grupul în investigaţia socială. Metode de cercetare calitativă

Focus - grupul în investigaţia socială. Metode de cercetare calitativă

Focus-grupul reprezintă una dintre cele mai importante metode de investigaţie în cercetarea din domenii precum: analiză mass-media, marketing, analiza instituţională, analiza reţelelor de comunicare, relaţii publice şi publicitate, în studiile de promovare, precum şi în analiza politică, în sociologia electorală, în studiile comunitare.

Scrieţi o recenzie

9 alte produse din aceeași categorie

Clienții care au cumpărat acest produs au mai cumpărat și: